Jan 22, 2013

Long Story Telling :)

ASSALAMUALAIKUM WBT...


hye semua...korang sihat ke?
lamenye aku x update my blog ni...
i was so busy lately...
tp lps ni insyallah i'll try to update my blog sekerap yg mungkin..

so...
ape cite?

 First thing...
 of course la aku dah GRAD...yeay ^_^


THANK YOU MY MOM!!!


 penat lelahmu menjaga dan mendidik insan yg bernama
NURUL HASLINA
thank you for always be my PENGKRITIK TETAP..
menjadi TUAN PENASIHAT....
yg tak pernah kenal erti JEMU...
I LOVE YOU MOM...
yess..i'm proud to be myself...
and i'm proud to be UUM'ian....
SYUKUR ALHAMDULILLAH..... :)
* I'm sure ABAH will happy too if he still alive...but he will still alive in my heart...thank you abah for the spirit :) ~ al-Fatihah






 
Secondly,
Alhamdulillah aku dah start keje with my family..
it so call family business...
contractor company in perak...
 memang lari giler dari bidang yg aku study in UUM dlu kn...
but...
LISTEN..LISTEN...and LISTEN....
hey guys..daripada ko goyang kaki habuk pun tak dapat lebih baik ko pegi keje kn..
atleast ade jgk income bulanan... :)

Yupp...
aku dah 4 bln keje kat syarikat ni...
then i'll go further with this family business..
nk kembangkn family business ni insyallah coming soon...

Now,
I'm HAPPY with my career.. 
umur aku pn dh 25..(2 january yg lps)
so skrg hanya tunggu Prince Charming melamar je...
hehehe...
skrg aku busy mencari rezeki utk next step...
insyallah... 

ok thats all.... ^^

No comments:

Post a Comment