Dec 12, 2011

KeCeWa DeNgaN 'R'


Assalamualaikum...
hari ni pagi2 lagi aku dah dikejutkan dgn mesej dr R
hangin betul aku...
R ni is a female...
semua kwn2 xnk kwn ngn die so aku ni dsebabkn kesiankan dia
cuba la kwn ngn die...
then a few years past and what her friend told about her its true...
bukan aku nk memburuk2kn dia tp semuanya terjadi depan mata aku sendiri...
ape yang dia buat ea??
biarlah aku dan kawan2 yang lain yang tau...

come back to the story this morning she sent a message to me..
aku ckp sabar2 la...
then ayat dia memang buat aku menyirap sangat2....
geram tak terkata...
then kena la dengan ayat aku balik..
" you never change! asyik nak org ikut ckp ko tp ko tak pnh nk ikut ckp org..aku dh penat sgt2!!"
sebelum ni tak pernah pn aku sembur org mcm tu...
kejam ke aku???
sorry you have choose the wrong person...
aku bukan orang yg boleh dperkotak katikkan....
aku pn ade hati n perasaan...



No comments:

Post a Comment